Atenção! Esta oferta já expirou, não sendo possível efectuar mais candidaturas. Emprego Service Desk Specialist (M/F) Empresa:Landing.Jobs Data Publicação:30/11/2019 Descrição da Função:Support to the employee (Workstation: Troubleshooting PC's, Printers, Windows OS, Hardware, etc.); Manage user and access; Ticketing platform administration; Monitoring platform administration and the creation of new alarms. Requisitos: Fluent in English (mandatory) and Portuguese; Helpdesk: Employee support (laptops, windows, workstation);Platforms: MS Office 365 Tools, Microsoft OS, Office 365 Administration, Active Directory, Microsoft Exchange Online, PowerShell, SharePoint 2013, SharePoint Online, OTRS or other ticketing system management;Incident Management: Platforms: Zabbix, Prometheus or other monitoring platforms, Grafana and LinuxNice to have:Resilience and ability to work under stress; Solution-oriented and team player; Customer and service orientated; Knowledge of Spanish; Local:Lisboa (Distrito de Lisboa) Partilhar esta informação Enviar a oferta: Service Desk Specialist (M/F) Comentários Atenção! Esta oferta já expirou, não sendo possível efectuar mais candidaturas. Candidate-se a esta oferta Será redireccionado para o site da empresa